Euroopan paras työpaikka, asiakastyytyväisyys-tilaston ykkönen, vuoden menestynein pörssiyhtiö, vuoden TiVi-yritys… Onwayn yhteistyökumppaneiden lista näyttää pursuavan ylisanoja. Mistä johtuu, että asiakastutkimuksia Onwaylla teettävät yritykset kertovat toiminnastaan superlatiivien kanssa?
Tutkimuspäällikkö
Tero Rönnqvist hymyilee huomiolle. ”Yksi selitys voi olla, että meistä on mukava tehdä menestyneiden yritysten kanssa töitä”, hän sanoo. ”Mutta jos heittäydyn provosoivaksi, väitän tietenkin että yhteistyö Onwayn kanssa on yksi menestyksen avaimista.” Niin tai näin, kiinnostus asiakastyytyväisyyttä kohtaan kertoo paljon siitä ilmapiiristä, joka yrityksessä vallitsee. ”Se on myös eräs yrityksen arvojen ilmentymä, ja kertoo siitä kuinka tosissaan arvot on laadittu”, Rönnqvist sanoo. ”Melko monen yrityksen arvoissa mainitaan asiakkaan kunnioittaminen, tai asiakastyytyväisyys. Mutta arvot ovat tyhjiä sanoja, ellei niitä jalkauteta.”
Onwayn asiakastutkimukset ja avainasiakasanalyysit toteuttavat yhtiön lanseeraamaa Feedback Intelligence –ajatusta. Kaikkien tutkimusten tavoitteena on analysoida tulevaisuuden mahdollisuuksia annetun asiakaspalautteen perusteella. Onwayn kasvupotentiaalianalyysi auttaa tunnistamaan, mistä olemassa olevien asiakkuuksien paras potentiaali löytyy ja millaisin toimenpitein sitä päästään hyödyntämään. ”Me haluamme auttaa asiakkaitamme menestymään”, Tero Rönnqvist sanoo.
Lue lisää Onwayn menestystekijöistä täältä.
Julkaistu 16.7.2014